Friday 8 November 2013

Program Motivasi dan Akademik Percuma Sempena Cuti Sekolah.

Hidup ini sangat indah dengan memberi. Saya sangat suka dengan ayat-ayat tu, sebab itu saya sangat sayang dengan team Fasilitator Mujahadah Agro Camp (MAC), mereka berusaha bersungguh-sungguh untuk memberi kepada masyarakat. Sanggup siang malam berhempas pulas menyediakan modul akademik untuk memastikan anak-anak serta adik-adik kita tidak membuang masa sia-sia di masa cuti sekolah nanti. 

Saya melihat mereka bersusah payah menyediakan nota, latihan, praktikal menggunakan teknologi pembelajaran jarak jauh untuk memberikan yang terbaik kepada adik-adik dan anak-anak kita secara percuma selama sebulan. Masya Allah! Masya Allah! Masya Allah!. PERCUMA selama Sebulan!!!!!!.Subhanallah hanya Allah sahaja yang mampu membalas jasa kalian, hanya Allah sahaja yang mampu memberikan ganjaran yang selayak-layaknya untuk kalian. Semoga jasa yang kalian berikan untuk masyarakat mendapat pahala dan keberkatan di sisinya.. Amin.

Untuk Ibubapa dan anak-anak yang inginkan suatu yang berfaedah untuk masa lapang. Jom joint program ni. Tak perlu keluar rumahpun. Duduk je kat rumah. Mentor akan datang ke rumah anda melalui sistem online. Adik-adik akan belajar menggunakan medium Facebook dengan dibantu oleh mentor yang berpengalaman mengikut subjek. Bukan sekali, tapi 4 kali seminggu 1 jam setiap malam. Menarikkan??? Selain anak-anak atau adik-adik dapat e nota, soalan latihan, jawapan dan quiz percuma daripada mentor berpengalaman, anak-anak dan adik-adik juga dapat group study daripada pelbagai negeri dan pelbagai sekolah. Ibu bapa juga akan mendapat report daripada mentor anak-anak masing, diakhir program ini. ADA LAGI... pelajar-pelajar yang joint program ni akan dapat seminar Motivasi Percuma setelah habis e-mentoring. JOM joint program ni!!! Percuma sahaja. Pada yang berminat boleh menghubungi no tel  yang tertera di bawah untuk mendaftar. 

Khusus untuk Ibu bapa dan anak-anak yang tengah terfikir-fikir apa nak isi masa lapang cuti sekolah nanti. 

No comments: